Obsah:
KRONDIR
Krondirové jsou obří nestvůry. Vyskytují
se v místech, kde je hodně rostlin např. Nakiridaani, Gratogel a Maini. Jsou
to dravci, mohou žít osamoceně i ve skupinách. Jejich kůže je šedohnědá.
Na čele mají zelené trii, které se používá jako výzdoba různých bytů.
Jejich maso je pro člověka nepoživatelné, ale pro jiná zvířata jedlé.
Končetiny jsou podobně stavěné, jako u lidí, ale mají drápy. Druhá
varianta má stejnou stavbu těla, ale kůže je více hnědá.
Jméno: KRONDIR
Životy: 1. 32, 2. 75
Útok: Fyzický
Ubírá zranění: 1. kolem 15, 2. kolem 25
Nalezené varianty: 2
WARNIAK
Warniaka potkáte už na prvním ostrově. Vyskytují
se v místech, kde je hodně rostlin např. Nakiridaani, Gratogel a Maini, na Nakirdaani jsou jenom jejich první varianty. Většinou loví ve skupinách. Mohou se vyskytovat v přírodě, ale i v iskaiských a lidských obydlích. Zbarvení je šedé, zelené nebo žluté.
Jejich tělo vypadá asi podobně, jako tělo mouchy, ale na konci mají štíří ocas, ze kterého dokáží vystrčit červené jedovaté žihadlo.
Warniakové také můžou být zaměnováni za jiná létající zvířátka, třeba v ruinách starého domu Dji-Fadh. Tato zvířátka však jsou vegetariáni a mají vak se svítícím plynem.
Jméno: WARNIAK
Životy:1. 15, 2. 28, 3. 45
Útok: Fyzický
Ubírá zranění:1. kolem 5, 2. kolem 10, 3. kolem 15
Nalezené varianty: 3
SKRINN
Tyto potvůrky potkáte hlavně na Nakiridaani, ale i jinde. Mají vyrazné zelené oči a hnědou pokožku. Útočí hlavně svým ocasem a drápy. Na konci ocasu jsou drobné trny. Pokud na ně vystřelíte z pistole, nepřežijí to.
Jméno: SKRINN
Životy: 1. 8, 2. 25
Útok: Fyzický
Nalezené varianty: 2
VODNÍ ROSTLINA
Tyto chodící rostliny se nacházejí ve staré budově Dji-Fadh. Nejsou nebezpečné a při dotyku uhýbají.
Útok: Žádný
Nalezené varianty: 1
SVÍTÍCÍ HMYZ
Tyto zvířata jsou ve staré budově cechu Dji-Fadh. Tvoří svítivý plyn, který uschovávají ve vaku na zádech, a jsou velmi zvídavá, avšak mírumilovná.
Útok: Žádný
Nalezené varianty: 1
ROZKLÁDAJÍCÍ BACHOR
Tato ústa v zemi dokáží pozřít vše, co do nich omylem spadne. Trávení jim trvá velmi dlouho.
Útok: Fyzický
Nalezené varianty: 1
ARGIM
Argim býval představený cechu Dji-Fadh před téměr 150 lety. Když mu zamítli stát se vyvoleným, v záchvatu zuřivosti změnil celou stavbu Dji-Fadh na divoké místo. Sám Argim se podobá struktuře podobné Trii a je úzce propojen s celou stavbou
Životy: 1. 10
Útok: Magický
Nalezené varianty: 1
BRADIR - Iskai Bradir
Životy: 1. 10
Útok: Fyzický
Nalezené varianty: 3
BANDIT - Bandita
Na tyto lupiče můžete narazit v horském průsmyku v Gratogelu. Schovávají se za zákoutími, a když vás uvidí přicházet, zaútočí.
Životy: 1. 25, 2. 40, 3. 65
Útok: Fyzický
Nalezené varianty: 3
FEAR - Strach
Životy: 1. 55, 2. 75, 3. 100
Útok: Fyzický, Magický
Nalezené varianty: 3
ANIMAL - Démon
Životy: 1. 70, 2. 100, 3. 125
Útok: Fyzický
Nalezené varianty: 3
NODD
Životy: 1. 350
Útok: Fyzický
Nalezené varianty: 1
KONTOS
Životy: 1. 600
Útok: Magický
Nalezené varianty: 1
KRITAH
Kritahové obývají jeskyně pod Kounosem. Jsou velmi plaší. Říká se o nich, že kradou lesklé předměty.
Životy: 1. 50, 2. 70, 3. 100
Útok: Fyzický
Nalezené varianty: 3
KLEDO KAMULOS
Životy: 1. 60, 2. 80, 3. 100
Útok: Fyzický
Nalezené varianty: 3
PLAGUE - Zlořád
Životy: 1. 25, 2. 55, 3. 75
Útok: Fyzický, Magický
Nalezené varianty: 3
STORM - Bouřňák
Životy: 1. 55, 2. 70, 3. 90
Útok: Magický
Nalezené varianty: 3
KIZZ
Životy: 1. 30, 2. 40, 3. 70
Útok: Fyzický
Nalezené varianty: 3
BROGG
Životy: 1. 35, 2. 45, 3. 60
Útok: Fyzický
Nalezené varianty: 3
MAGICIAN - Kouzelník
Životy: 1. 80, 2. 120, 3. 155
Útok: Magický
Nalezené varianty: 3
BEASTMASTER - Pán bestií
Životy: 1. 250
Útok: Magický
Nalezené varianty: 1
KAMULOS
Kamulos je nejuctívanější bůh klanu Kengeta Kamulose. Hlava klanu, Cuain, ho dokáže vyvolat.
Životy: 1. 650
Útok: Magický
Nalezené varianty: 1
SANDDIVER - Písečný červ
Na tyto červy si dávejte pozor. Obývají severní část poušti Umaja a svůj čas tráví zavrtáni v písku. Když ucítí otřesy, vylezou na povrch.
Životy: 1. 40, 2. 65, 3. 95
Útok: Fyzický
Nalezené varianty: 3
RINRII
Životy: 1. 55, 2. 87, 3. 120
Útok: Fyzický
Nalezené varianty: 3
SERVICE ROBOT - Servisní robot
Servisní roboti se nacházejí v servisním podlaží Toronta. Většina z nich plní neznámý úkol, ale někteří jsou naprogramovaní na útok.
Životy: 1. 270
Útok: Fyzický
Nalezené varianty: 1
AI BODY - Android
Všechny androidy Toronta řídí hlavní počítač. Nejsilnějším z nich je Ned, kterým byl stvořem jako interface pro komunikaci s počítačem.
Životy: 1. 100, 2. 160
Útok: Fyzický
Nalezené varianty: 2
SECU - Ochranka
Životy: 1. 80, 2. 80
Útok: Fyzický
Nalezené varianty: 2
AI
Nejsilnější robot, chránící hlavní reaktor při nebezpečí. Je vybaven účinným laserem, který každého omráčí.
Životy: 1. 4950
Útok: Fyzický
Nalezené varianty: 1
|